Selasa, 4 Januari 2011

~INSITUSI~

zaman persekolahan la yang paling best..hehehe :)
mcm2 hal yang jd time nie...
mula dengan tadika islam pada umo 5 tahun sampai 6 tahun... best time nie.. tp dah x ingat la pew yg berlaku time2 nie..suma nya dah lupa lps aku excident...
next story la k...
aku sekolah kat SKBK or sekolah kebangssan batu kurau yang sebnranya..
kat sini aku dari darjah 1 sampai la 6..sampai abh UPSR la..
da cerita di sebalik sekolah nie..nak tau x aku kna dok asrama plak time drjah6..huh tension jew..
ntah pape jew.. cerita cam nie kitorang ramai2 wat hal..kitorg rosakkan iron asrama..
nak tau kitorng iron rmbt ngan iron 2..apa lagi bla sllu wat rosak la dia..then wat muka x b'salh..jht n nkal time nie..

masuk aja sekolah menengah aku sekolah di SMKDK...
orang lebih knl ngan sek. dato' K..:)
sampai SPM aku kat sek nie...
setia pada sek nie la katakan..
dulu aku bdk  netball..dari form 1 smpai formn 5
ada jg la pengalamn nak jd kaptain..hahaha
best jg laa jd kaptain nie...
biasa la kan bila kat sek msti tiap2 taun da sukan sek kan2..
so aku pon join la olahraga..
kra bertuah la time nie ak dpt jd olahragawati sek 2 kali berturut2.,..hahah
best time nie.. dapt piala besar lag...


lps abh ajew SPM aku apply UPU n poli..
nsib aku berada di Politenik..
so skrg aku di Politeknik sultan idris shah, sabak bernam..
dalm sem 4 dah..sem akhir la nie..
kat sini aku ambik dip.sains kesetiausahaan..hhehe
ramai yang x percaya aku ambk cos  nie..so da cerita la knp diorng x caya..
tp malu la nak cerita kat sini...so biar lah rahsia,,:)











Tiada ulasan:

Catat Ulasan