Isnin, 10 Januari 2011

~best sem 3~

Urrmmm...story2..hal2 time latihan industri...
Paling best LI kat sini.. aku jalani latihan industry dekat PDTLMS

Atau lebih dikenali dengan Pejabat  Daerah dan Tanah Taiping
Aku li kat sini dengan sorang lagi member..that is fatin..
Nie la gmbr kami..

Aku li ramai kat sini... time ak msuk da 12 orang pelajar yang li kat tempat yang sama
Kat sini aku banyak  belajar berkaitan pejabat..
Aku juga dapat banyk ilmu daripada pekerja2 kat sini
Semua ilmu amat  berguna untuk aku bila nak kerja nanti..
Best li ramai2 nie..byk pengalaman dan perangai..
Mla2 glabah jg la nak msuk li kat sni..tempat orng la katakan..
Berpeluh juga la time nak kne jmpa penyelia kami..huu
Time aku ngan fatin msuk da sorng pelajar yang msuk sama ngan kami..
Dia dari PUO..
Nie la orangnya...

kat sini jg aku dpt blaja byk perkara..
antaranya...hehehe :)
dapat msuk meeting n wat minute meeting
blja gna mesin potostat
jawab n wat panggilan telefon 

aku jg dapat wat penyiasatan berkaitan E-kasih...
best wat benda nie...


time aku LI jg time dorng ngah selesai kan berkaitan banci 2010
so aku pun ada juga wat kerja berkaitan banci 2010 nie
tau la ckit2...
mcm pasal gaji pembanci and mcm ag la
mang enjoy LI kat sini..
BEST2....:)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan