Isnin, 27 Disember 2010

~my family~

permulaan untuk blog ni aku akan ceritakan mengenai keluarga bahagia yang telah aku dapat dan bersama selama 19 tahun ini..
cerita bermula dengan kelahiran diriku sndiri pada 26.02.1991  
sebagai seorang anak sulung dari 3 orang adik beradik....
ank first la lebih kurang hehehe..gelabah ckit....
anak sulung besa la agk mnja ckit jer..:)
ya kew mnja 2..x kot..btol x??
ok story sambung lagi..bc2 k...
aku mempunyai sebuah keluarga yang tidak lah sebesar mana cuma 5 orang dalam keluargaku...
ABAH
Mohd Ismail Bin Mohd Noor nama abah kesayangan ku. yang kini berusia 48 tahun..
abah.....hehehe ^_^
nak tau x sapa yang tgk saya msti ckp saya ank sejati abah...
nak tau knp sbb mka saya sama ngan abah...hehehe
sebiji la ktakan...
bak kata pepatah mana nak tumpahnya kuah klau bukan ke nasi...
btol x??
abah seorang yang agak tegas la..tp not bad...
abah is the best ever in life...
kalu x dak abah mybe saya pon x dak la kan2...
abah kerja biasa jew.. bak kata pepatah asalkan rezeki yang kita dapt 2 halal...
itu la yang abah selalu ckp kat saya...
abah kerja sebagai pekerja am dekat bukit merah laketown resort.. kra mcm bab2 lanskap kew per kew...
2 la keja abah ku yg tersayang...
kat rumah abah ska tnam2 bunga n tanaman lain...
cam syur ker per ke... asalkan dapt mengisi masa lapang abah...
kalu ptg msti dia kat bawh rumah wat keja kemas kini pkok-pokok dia..
mcm biasa la kan...

ok la nanti kita sambugn story lagi...^_^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan